Followers

Emmm..kena tag ni..hehehe



Sila jawab soalan soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu
>>main cityville..

2. 2 jam yang lalu?
>>main it girl n chat..

3. Anda suka
>>suka menulis..

4. Minggu lepas
>>minggu yg best la jgak..

5. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang ulang kali
>> Eren-Takkan Pisah
>>Dadali-Disaat aku mencintaimu
>>Wali-Tuhan

6. Tiga binatang yang anda tidak suka.
>>semut,nyamuk n lipas

7. Lima fakta tentang anda
>>syg sgt2 ngn family aku..
>>Lum ada keja lg..hehe
>>Suka hamster...
>>mudah amik hati
>>syg kt hp aku..(nokia 6120c)heheheh

8. Tahun depan mungkin
>>mgkin dah b'kerjaya..heheh

9. Saya tidak reti
>>make up muka sndiri..

10. Saya pandai
>>menjahit manik kt baju kurung..hehehe

11. Kawan saya
>>semua best2 n syg sgt2 kt dorg..

12. Saya ada
>>hamster yg cute gilerr...hehe

13. Saya seorang
>>yg penuh dgn kasih sayang..heheh

14. Adik saya
>>ada 5 org..3 pmpuan n dua llaki..

15. Saya tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
>>hidup aku
>>hamster ku.. 
>>family n kwn2
>>m'nanti cinta dr insan yg d sayangi.hehehe

16. Bilakah pertama kali anda bercinta
>>msa form 2..hehehehe...

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda.
>>sya da 25 n org xp'cya aku bangsa brunei..hehehe

18. Saya rindu
>>Allah,Nabi Muhammad saw,family

19. Saya tak sabar
>>nk keja..

20. Lima laman yang anda selalu layari
>>Facebook
>>Yahoo
>>Blog Aku Mengintai Langit
>>Google
>>SPA


Rynn da jawab semua soalan di atas..
hehehhee

♥ Terima kasih sudi baca! Jom komen plak.. ♥

0 comments:

Post a Comment